Vraag

Niet mogelijk om in te loggen op mijn skynet webmail account?

  • 22 May 2019
  • 3 reacties
  • 429 Bekeken

bij elke poging om in te loggen krijg ik unknown error..nog iemand?

3 reacties

Je zijt ni de einige.bij mij hier net hetzelfde en natuurlijk juist op dat moment is er niemand van proximus support beschikbaar.onverantwoordelijke onbekwame onnozelaars.vroeger was 24/7support bij proximus.nu niks meer,alleen besparingen.ik zou daarop wedden als ik morgen daar naar bel zal ik 3uur aan de lijn hangen omdat hun enigste call center medewerker bezet is.zeer onprofessioneel is dat-ze hebben een bug ergens gekregen,dat platform is compromised-niemand aanwezig om in te grijpen.typisch.
louter ter info: blijkbaar toch niet een algemene fout, heb net eens geprobeerd op http://webmail.proximus.be en kan inloggen.
't zal inderdaad wachten worden tot morgen als hier iemand van Proximus op het forum terug langskomt.
Reputatie 7
Badge +4
Er is inderdaad geen algemeen probleem. Krijgen jullie die foutmelding nu nog ? En wanneer exact, na het ingeven van je inloggegevens, of geraak je zelfs zo ver niet ?

Reageer