Skip to main content

Ik zit in Wilrijk al sinds gisteren 13u30 24 u aan één stuk zonder internet. Contact met de helpdesk om 10u00 vanmorgen meldt dat er een algemene netwerkstoring is. Dat ging binnen het uur opgelost zijn. Intussen is het 13u00 en kog steeds niks. Maar wel pushen om naar fiber over te stappen! Dat ben ik toch niet verplicht?! Wat is dit voor service?? 

Ter info: Als je naar 080022800 belt en je krijgt een robotstem te horen dat er problemen zijn in je regio dan wil dit inderdaad zeggen dat PX er mee bezig is.

Even terzijde: Je bent inderdaad absoluut niet verplicht om naar fiber over te stappen, in de toekomst ± 5jaar laat ons zeggen, zullen de koperlijnen wel buiten dienst komen.


@Gedeem Ik kan je lijn niet nakijken met de gegevens die momenteel in je profiel staan. Als je dit verder aanvult kan ik dit morgen verder voor je nakijken. Als je snel meer info wil over de stand van zaken kan je best toch telefonisch contact opnemen op 080022800. 

Zoals Martin aangeeft ben je niet onmiddellijk verplicht om over te schakelen naar fiber, maar de kopernetwerken worden 5 jaar na aanleg van fiber wel stilaan uitgeschakeld. Fiberlijnen hebben in het algemeen minder last van storingen dan koperlijnen. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


Reageer