Netwerk st-st-st-storingen 09/04/2019

  • 9 April 2019
  • 6 reacties
  • 405 Bekeken

Reputatie 1
C'mon guys! Again?!
Deze morgen omstreeks 10:00 weer netwerk down?
Weer onaangekondigd...
Lap, weer een herstart van de modem. Weer alle servers disconnected.
Dit kan nu toch niet meer! 4 keer storingen in 1 week...
Ofwel verwittig je je klanten dat er mogelijk storingen zullen zijn, ofwel zorg je dat alles perfect verloopt.
Dit is niet meer onvoorzien en occasioneel! 😞

This topic has been closed for comments

6 reacties

sturen ze dan geen technieker om dit verder uit te spitten?
Reputatie 1
@Martin: het is weer verspreid over gans vlaanderen. Ik merkte het op omdat mijn serverconnecties wegvielen. en omwille van de herstart van de router. gecheckt op allestoringen.be (of downdetector). 't begint een beetje frustrerend te worden. je zal maar netbanking aan het doen zijn of zo... ook geven er een aantal services van mijn NAS'sen problemen, maar ik kan moeilijk iets testen of een uitleg geven aan die mensen, als het netwerk niet meewil 😉. Wordt vervolgd denk ik...
Reputatie 7
Badge +4
Er is geen algemene storing geweest, als je problemen hebt met de connectie zal het dus eerder lokaal zijn. Momenteel ziet je lijn er in elk geval goed uit , op dit moment zie ik geen storing.
Reputatie 1
@SamuelD: Rond 10:00u deze morgen.
Mogelijke storing bij Proximus
Proximus problemen afgelopen 24 uur
16 meldingen
De laatste meldingen komen voornamelijk uit: Brussels, Antwerpen, Gent, Aalst, Brugge, Mechelen, Leuven, Roeselare, Kortrijk, en Hasselt. Bekijk op de kaart
Live storingskaart »
Meeste problemen met:

Internet (54%)
Telefoon (23%)
Geen netwerk (21%)
Bekijk eerdere storingen
Opgeloste storingen:

8 april: Storing bij Proximus
5 april: Storing bij Proximus
4 april: Storing bij Proximus
Mss ontstaat er verwarring in die zin dat "algemeen" niet gelijk is aan " bepaalde regio's" ☺️
Reputatie 1
Ik heb ook niet gezegd "algemeen". Wel verspreid over gans Vlaanderen 😉.