Hallo,
Vorige week is er een technieker van proximus langs gekomen om Fiber te installeren.
In de oorspronkelijke situatie was de modem in de leefruimte. Nu heeft de technieker deze in de garage geplaatst en een booster geplaatst in de leefruimte (reden onbekend).
Door de modem in de garage te plaatsen is mijn thuis netwerk niet meer operationeel: in de leefruimte heb ik 4 ethernet utp ingebouwd in de muur die naar de slaapkamers boven gaan. Deze waren geconnecteerd met de modem in de leefruimte. Nu dat de modem in de garage staat en ik een booster heb in de leefruimte, kan ik maar 2 utp connecties tot stand brengen, omdat de booster maar 2 toegangen heeft, in plaats van 4 op de modem.
Bovendien heb ik begrepen dat ik nu 2.5 Eur meer mag betalen voor die booster? Dit werd mij niet mede gedeeld door de technieker.
Hoe kan dit opgelost worden proximus team? Hoe kan ik terug naar de oude situatie en toch van Fiber genieten?