Vraag

na werken nog steeds geen internet en tv

  • 1 December 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Eind oktober komen jullie alles aansluiten internet en tv, de eerste 10dagen niks van klachten. Na 10dagen heb ik amper verbinding geen tv geen internet niks! Als ik jullie probeer te bereiken via telefoon moet ik al heeeeel veel geduld hebben om iemand aan de lijn te krijgen. Als ik chat dan krijg ik te horen dat ik alles moet uit trekken en opnieuw moet opstarten( ja hallo alsof ik dat nog niet heb gedaan). Maar ondertussen krijg ik wel al mijn factuur tijdens dat ik amper 10dagen internet en tv heb gehad, ik betaal niet voor iets die niet werkt!! Komen jullie vandaag eindelijk langs om te kijken wat het probleem is, ik moest zo noodzakelijk thuis zijn dus heb hiervoor verlof genomen, want ja jullie komen tussen 8u-17u specifieker kan natuurlijk niet... zijn jullie hier 7u bezig en is er nog niks veranderd! 


2 reacties

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen morgen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Lindseeey Ik ga u iemand doorgeven van de technische dienst.Van zodra alles terug werkt kan men kijken voor een compensatie.Groetjes,Joel

Reageer