Vraag

Na 4 maanden nog steeds geen internet connectie.

  • 25 April 2024
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Ik heb in december aanvraag gedaan om fiber te laten connecteren bij mijn woonst.

Er ligt fiber in de straat en bijna iedereen in de straat heeft ook een fiber connectie.

Eerste datum voor de technicus… 01/02/2024. Dag verlof voor genomen, 2 zeer vriendelijke techniekers langsgekregen. "Ze hebben eigenlijk de verkeerde mensen gestuurd, hier moet een team voor komen dat kan graven”, die 2 hebben nochtans wel een hele dag bezig geweest om ons toch nog internet te voorzien, niet gelukt. Poging 2, een technieker kwam langs zonder dat wij er iets van wisten, gelukkig was mijn vrouw thuis, weer verkeerd materiaal bij. Die hebben nochtans ook nog hun best gedaan.

Belofte dat er met ons contact zou opgenomen worden werd niet nagekomen, dus zelf gebeld, uitleg over graafwerken gedaan. Nieuwe datum aangemaakt, poging 3. 03/04/2024, weer die eerste techniekers die niet geschikt waren om het probleem op te lossen.

Weeral gebeld, weer uitleg gedaan over graafwerken, weer een datum 24/04/2024. Weer die eerste 2 techniekers, die jongens doen nochtans hun best maar slagen er niet in fiber te voorzien.

We zijn nu bijna mei en er is nog geen oplossing. Ik begin het stilaan beu te worden, ik bel, ik neem verlof, maar telkens krijgen we weer een verkeerd team.

Wanneer zal dit opgelost worden en welke compensaties kunnen jullie voorzien?


3 reacties

@wallcrwlr

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst,  nuttig of nodig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Hartelijk bedankt voor de hulp. Ik ging er half van uit dat de forum gelinkt zou zijn met myproximus.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @wallcrwlr je vraag is met voorrang aan de Dienst Planning doorgegeven, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer