Skip to main content

Ik heb zonet de internet box ontvangen en dit zonder muurbeugel. Zou het mogelijk zijn om deze op te sturen?

@Saskia Verbeeck Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen hiermee, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Beste Martin

Al het nodige is gebeurd.


@Saskia Verbeeck 

Hallo Saskia,  Woensdag wordt dit bij je afgeleverd.

Groetjes,


Beste Luc.M, woensdag was ik niet thuis maar heb ook niks ontvangen, ook geen bericht van de postbode. Ik wacht dus nog steeds op die muurbeugel.


Dag @Saskia Verbeeck blijkbaar werd het order niet correct doorgegeven aan bpost, we voorzien een nieuwe levering op woensdag 30/10/2024 - bevestigingsmail volgt!


Reageer