Skip to main content

Zopas een nieuwe internet box ontvangen doch deze wordt blijkbaar standaard zonder muurbeugel geleverd. Kunnen jullie mij deze bezorgen, want zonder beugel is die wel heel lastig te bevestigen tegen de muur.

Bedankt!

@Stefaniedr 

Omdat de PX forummedewerkers u er ene zouden kunnen opsturen, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Stefaniedr

Omdat de PX forummedewerkers u er ene zouden kunnen opsturen, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dit zou in orde moeten zijn. Bedankt!

 



 


@Stefaniedr Deze wordt morgen thuis geleverd. 


@Stefaniedr Deze wordt morgen thuis geleverd. 

Hartelijk bedankt!! 


Kunnen jullie mij een muurbeugel bezorgen? Want zonder beugel is het wel heel lastig te bevestigen tegen de muur.

Bedankt!


@LohseWanderer 

Er zal een muurbeugel geleverd worden bij Akel Supermarkt

Morekstraat 330

9032 Gent

 

Geert


Beste Proximus, 

Ik zou ook graag een muurbeugel ontvangen.

 

Alvast bedankt!

 

 


@Kevin C. Ik zie op jouw klantengegevens dat er eentje onderweg is naar je.


@Kevin C. Ik zie op jouw klantengegevens dat er eentje onderweg is naar je.

Hey Michael,

 

Klopt, ik ben deze post vergeten aan te passen. Heb het via MyProximus chat geregeld. Dank je wel voor de goede opvolging!


@Kevin C. Ik zie op jouw klantengegevens dat er eentje onderweg is naar je.

Hey Michael,

 

Klopt, ik ben deze post vergeten aan te passen. Heb het via MyProximus chat geregeld. Dank je wel voor de goede opvolging!

 

Beste,

Ik heb na een week nog altijd niets ontvangen helaas. Ook geen enkele e-mail van verzending, volgens mij is er iets mis gelopen.

 

Bedankt om even na te kijken.

 


@Kevin C. Ik heb even nagekeken en zie dat het order nog openstaat. Het gaat hier om een order van onze klantendienst dus ofwel kan u even zelf binnen bellen om te horen hoe het met het order is of anders vraag ik het even na aan onze administratie dienst.


@Kevin C. Ik heb even nagekeken en zie dat het order nog openstaat. Het gaat hier om een order van onze klantendienst dus ofwel kan u even zelf binnen bellen om te horen hoe het met het order is of anders vraag ik het even na aan onze administratie dienst.

Hallo Michael,

Kan jij even na kijken? Deze ochtend krijg ik plots e-mails dat mijn bestelling zomaar geanulleerd is van de beugel. Tot op heden nog altijd dus niets ontvangen.


Reageer