Momenteel zijn er algemene problemen met de mailservers van Proximus , mails komen niet toe bij bestemmeling

  • 15 April 2022
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Momenteel algemene storing met de mailservers bij Proximus. Ze zijn op de hoogte . Sinds deze namiddag komen mails niet toe bij de bestemmeling.

 


This topic has been closed for comments

3 reacties

ik heb er in ieder geval geen last van gehad, of het moet een kortstondig probleem geweest of toch niet algemeen in ieder geval.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Wel raar dat jij nooit problemen hebt. Ik heb tussen 13.00uur en 19.00 uur geen mails ontvangen. Ondertussen komen de mails binnen maar niet deze tussen 13.00uur en 18.00 uur.

Ik heb dit gemerkt door de mails waarin ik heb gereageerd op dit forum, als er wordt op gereageerd krijg je een melding en deze ontving ik niet in mijn mailbox.

 

 

Ik heb gisteren ik weet niet hoeveel mails verstuurd en altijd antwoord gekregen dus hoe kan dat dan, moest het algemeen geweest zijn?

Ik beweer ook niet dat een ander daardoor geen problemen konden  hebben dat is weer wat anders, en moest ik problemen ondervinden met wat dan ook dan was ik hier als de eerste om dit te melden en denk je ook niet dat er hier niet veel klanten op het forum zullen komen om te melden dat alles goed werkt bij hen!

Het enigste probleem met mail die ik met mail ondervindt is dat het antwoord op mijn mails soms vertraagd toekomen maar dat is ook weer niet altijd het geval.