Mobiele data nie correct

  • 25 December 2022
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Mijn mobiele data is zonet van 5GB naar 3gb gegaan zonder er ook iets aan te veranderen hoe krijg ik mijn data terug?


4 reacties

heb je al gekeken op je toestel welke app die data zou kunnen opgesoupeerd hebben of is er een software upate gebeurt in de achtergrond

Het gebruik van mobiele data controleren op uw iPhone en iPad - Apple Support (BE)
iPhone: Mobiele dataverbruik van iOS apps bekijken - appletips

Tip: zo kun jij je dataverbruik controleren op Android (androidplanet.nl)
Datalimiet met Android instellen: zo doe je dat (androidplanet.nl)

NB: Proximus forummedewerkers (moderatoren) die morgen hier terug langskomen, kunnen zien hoeveel dataverkeer er geweest is maar kunnen om privacy redenen niet zien welke toepassingen gebruikt geweest zijn, dus wel datasessie vanaf bepaald tijdstip en voor welke hoeveelheid

Het gaat echt om die data die ik in mijn abonnement heb zie foto.

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u op de reactie van een Proximus medewerker (moderator) op di publieke forum zult moeten wachten

Het data volume van een Mobilus S buiten pack is inderdaad 3 GB/maand, voor een Mobile Flex S 5G is het daarentegen 5GB/maand

→ is uw mobiel abo al dan niet in een pack Flex opgenomen?

→ of was er bv. een dataphone optie (2BG/maand) op uw mobiel abo actief dat ondertussen (na 24 maand) vervallen is of opgezegd is?  cfr. smartphone+abo

 

 

O ja sorry echt waar mijn oprechte excuses ik had inderdaad dataphone optie van 2gb/maand en die is sinds gisteren verlopen.

Reageer