Vraag

mobiel XXS laptop/tablet


Een tijdje geleden per sms op de hoogte gebracht dat mijn 500 mb mobiele data binnenkort omgezet zal worden naar “Mobile Internet XXS”. Wij gebruiken deze mobiele data niet. Als gevolg zal onze factuur op termijn € 5 duurder worden. Kan deze optie niet gewoon geschrapt worden? Een mail sturen naar de klantendienst is onmogelijk. 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@GuDu. Dacht via MyProximus app. Maar daar zie ik geen optie daarvoor bijstaan. Zit met hetzelfde maar laat deze nog tot de 12 maanden om zijn staan. Misschien via MyProximus op de laptop. Anders morgen medewerker contacteren op dit forum of de de 0800 bellen 😷🤔

TUI: via het opzegformulier kun je dit eventueel ook doorgeven dat je dit wilt opzeggen → MyProximus

Bedankt voor de reacties en de info. Het opzeg formulier durf ik niet te gebruiken. Veel kans dat heel mijn abonnement dan opgezegd is zonder dat ik het wil. Hopelijk idd morgen meer informatie door een van de medewerkers van Proximus .

Louter ter bijkomende info: je zou het op deze manier kunnen doen:

 

Reputatie 7
Badge +3

@GuDu . Dag, het mobile internet zal opgezegd  worden op 30/6/2021. Je hoeft verder niets te doen. Groetjes Luc

Bedankt Luc. Op deze manier is het opgelost geraakt! 

Reputatie 4
Badge +2

Proximus Team, voor mij mag “mobiel XXS laptop/tablet” ook opgezegd worden daar ik het toch niet gebruik ! 

Reputatie 7
Badge +3

@Contron 

bericht gelezen voor opzeg 1x mob internet xxs en aanvraag is ingediend voor stopzetting 30-6 e.k.

De andere blijft nog gewoon doorlopen..

groeten

Tina

 

Reputatie 4
Badge +2

@tina.b 
Merci Tina, de andere wordt toch niet betalend volgend jaar als ik het goed begrijp ?  

Reputatie 7
Badge +3

@Contron 

er staat een promo op tot juni 2022… als die vervalt is het idd een betalend abonnementje…

dus nog even tijd om na te denken wat je ermee gaat doen 

groetjes,

Tina

Reputatie 4
Badge +2

@tina.b 
Dan mag die ook verwijderd worden Tina ! 

Reputatie 7
Badge +3

@Contron 

ok, dan zal ik die ook laten verwijderen tegen 30-6 e.k.

groetjes

Reputatie 4
Badge +2

@Contron

ok, dan zal ik die ook laten verwijderen tegen 30-6 e.k.

groetjes

Merci 

Reageer