Beantwoord

Mobiel internet werkt niet

  • 12 februari 2018
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Vorige maand ben ik via mijn werkgever overgeschakeld naar Proximus. Mobiele internet werkte op mijn vorige toestel niet (Motorola G5), maar gezien ik in het buitenland zat, niet onmiddellijk opgemerkt. Ook met mijn nieuw toestel (iPhone 7) werkt het mobiele internet niet, alhoewel de instellingen correct geconfigureerd werden. Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt voor de respons!
icon

Beste antwoord door JanDe 14 februari 2018, 10:53

Dag Ellen, dit soort vragen moet je stellen via de accountmanager bij je werkgever. Wij mogen daar geen actie voor ondernemen. Bedankt voor je begrip. Jan
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Ellen, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou.

Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Ellen, dit soort vragen moet je stellen via de accountmanager bij je werkgever. Wij mogen daar geen actie voor ondernemen. Bedankt voor je begrip. Jan

Reageer