Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineelMails niet ontvangen
Enkele mensen lieten mij weten dat zij mij een mail hebben gestuurd. Ik heb deze niet ontvangen. Gecheckt bij webmail maar daar ook niets terug te vinden. Iemand een idee hoe dit komt?
Bladzijde 2 / 2
@Zenobie : Ondervind je hier nog steeds problemen mee ?
@Mahieu : Hebben beide mailadressen die jullie hebben hetzelfde probleem ? Weet je of de mensen die een mail sturen ook een foutmelding krijgen ? Kan je ons dan een aantal voorbeelden doorsturen aub (mailadres verzender en ontvanger, datum en tijdstip en foutmelding). Dan kunnen we het laten nakijken.
@Mahieu : Hebben beide mailadressen die jullie hebben hetzelfde probleem ? Weet je of de mensen die een mail sturen ook een foutmelding krijgen ? Kan je ons dan een aantal voorbeelden doorsturen aub (mailadres verzender en ontvanger, datum en tijdstip en foutmelding). Dan kunnen we het laten nakijken.
Ikzelf kamp momenteel ook met dit probleem. Een deel van de inkomende mails ontvang ik pas na meerdere uren tot zelfs enkele dagen. Erg vervelend …
Omdat het topic hier al wat ouder is, heb ik hierover een nieuw topic gestart: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/inkomende-mails-met-grote-vertraging-51741
Tegelijk wil ik hier graag vragen of dit probleem bij iemand anders opgelost geraakt is. En zo ja, hoe?
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.