Vraag

Mails met bijlage worden niet verzonden

  • 8 January 2022
  • 10 reacties
  • 357 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 40 reacties

Aflevering zoveel in de haperende mail-saga van Proximus. 

Nu is het dus niet meer mogelijk om een mail te verzenden met bijlage. Die komt in postvak uit terecht met een foutmelding erbij. Zendt men diezelfde mail zonder bijlage, dan wordt die wel verzonden. Dit zowel in de app als in de browser. 

Nog mensen met dit probleem? 

 


10 reacties

Inderdaad anderen hebben dit ook al gemeld, of de proximus forummedewerkers maandag al meer info kunnen brengen omtrent de oplossing van de verschillende bugs ivm Prox Mail, zullen we moeten afwachten. 

ik heb spijtig genoeg al meer dan een week dat probleem … en nog steeds niet opgelost

ik moet zeggen dat de nieuwe versie van hun webmail niet echt een vooruitgang is … en dat is een understatement. Zeer ontevreden over allerhande problemen en veel minder stabiel dan de vorige versie. En die vond ik zelf veel gebruiksvriendelijker

 

Reputatie 4
Badge +2

Ik erger me nu al maanden aan de onopgeloste problemen of de opgeloste, die telkens opnieuw opduiken.
Ook hier vandaag problemen met het versturen van e-mails, met en zonder bijlage.

Omdat ik met “Proximus webmail” werk en niet met een “mail client” heb ik geen outbox en staan de mails in de map “verzonden” terwijl ze niet aan de bestemmeling worden bezorgd.
Rond 11u verstuurde ik 2 e-mails en om 11u15 nog 1 e-mail naar dezelfde bestemmeling.
Deze van 11u15 is bezorgd, de twee vorige nog steeds niet!
 


 

 

Reputatie 4
Badge +2

Kan een Proximus medewerker dit probleem ernstig bekijken?

Ondertussen zijn de e-mails van 11u nog steeds niet aan de bestemmeling bezorgd!

Eén van beide heb ik via de map “verzonden” nu opnieuw doorgestuurd(12u40) en deze mail is onmiddellijk op de correcte bestemming bezorgd.

Hoe kan ik nu achterhalen welk e-mails wel/niet bezorgd werden? Ik vind het heel belangrijk en het is de bedoeling dat een verzonden  e-mail ook werkelijk aan de bestemmeling bezorgd wordt.
Indien dit niet gebeurt moet de verzender hiervan verwittigd worden!


 

Reputatie 4
Badge +2

15u23 : De e-mails die ik rond 11u verzonden heb zijn nog steeds niet bij de bestemmeling?????

(@skynet mailadres naar @Gmail adres). 

Word hieraan verholpen?   Graag antwoord.

mails die klaarstaan om verstuurd te worden verwijderen en opnieuw proberen sturen lukt ook niet ...

Reputatie 4
Badge +2

11/01/2022, 11u10 : De e-mails van gisteren zijn nog steeds niet bij de bestemmeling.

Dit is een heel ernstig probleem, wat men bij Proximus niet schijnt te begrijpen.

Als men met een mail client werkt kan men dergelijk probleem zelf vaststellen. De niet verzonden mails blijven in “Postvak uit” of “Outbox” staan. Op die manier weet men dat ze niet zijn verzonden.
Bij Proximus Webmail is dit echter niet het geval, hier staan ook de niet verzonden mails in de map “Verzonden”. De verzender kan dus niet vaststellen of de mail wel/niet verzonden is. Dit kan enkel vastgesteld worden na contact met de bestemmeling waarvan hij een reactie verwacht, die niet komt.

Sinds maanden is Proximus webmail heel klant onvriendelijk en erger nog, onbetrouwbaar. De klant is de gedupeerde en Proximus reageert niet en rekent erop dat de klant een oplossing zoekt.
Ik begrijp dat de technologie niet onfeilbaar is maar deze situatie kan gewoon niet meer. 

 

 


 

 

Zelfde probleem hier. 

skynet.be naar gmail.com met bijlage word niet verstuurd?

Is niet alleen bij versturen naar gmail. Heb net hetzelfde naar proximus of skynet mail

Reputatie 7
Badge +3

@Stippie 

@PdC 

 

Momenteel zijn er algemene problemen met de (web)mail, er wordt gewerkt aan een oplossing.

Voorlopig kunnen we enkel afwachten.

Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

 

 

 

Geert

Reageer