Skip to main content

-sedert 2 juni en tot op heden is mijn probleem niet opgelost. Het is heel vervelend gezien de vele mails die ik ontvang. Ik kan dus mijn ontvangen mails nog altijd niet meer in hun respectievelijke mappen plaatsen. Dit in de Proximus webmail. Mails die ik verstuurd en waarop ik een antwoord krijg kan ik wel in de mappen plaatsen.

-Het is ook zo dat als ik een mail wil beantwoorden ik regelmatig en soms lange tijden moet wachten om verder te kunnen schrijven. Ik moet ook concepten openen om te zorgen dat de mail wel degelijk zou verzonden worden. Na vertrek vind ik de mail terug in verzonden maar soms ook nog in concept???

dringend een oplossing aub

mvg

Willy sieuw

Edit : privégegevens verwijderd door moderator

sedert een tijdje heb ik problemen met het verzenden van mails.

de mail blijft staan in “concept” dan moet ik gaan zien er op klikken en dan is hij verzonden.

het gebeurd ook dat de mail verzonden is, maar toch nog in concept te vinden is. Gewoon deleten en ok..

dit is wel vervelend ??

kan dit opgelost worden aub

mvg

Willy

kan geen verbinding meer maken op mijn TV met internet. OP de BOX 3V branden 2 lampjes niet meer “DSL” en DECT& WPS”. Reeds van alles geprobeerd om dit op te lossen, maar het Lukt niet.

reeds op forum contact gehad met MARTIN. Begrijp niet dat ik hier nu terecht komt????

dringend hulp nodig want ik gebruikt YOUTUBE op mijn TV voor videos te tonen aan mensen die ik op bezoek krijg. dank bij voorbaat voor jullie hulp, Willy

@willsie Dit is normaal dat de 2 lampjes  “DSL” en DECT& WPS” niet meer branden sedert je aangesloten bent op fiber ,zie het → antwoord van PX moderator HadewychT:

@willsie U bent aangesloten op fiber. Het is dus normaal dat het DSL-lichtje niet brandt op je B-box3. Ook het WPS-lampje moet niet branden. Dit dient enkel om nieuwe toestellen via Wifi te verbinden met je modem. 

Als ik het goed begrijp krijg je op je TV de melding dat er een probleem is met je verbinding ? Kan je eens nakijken of de kabel tussen je B-box en decoder nog goed insteekt en hem eventueel vervangen ? 

Je kan ook al je toestellen eens herstarten, dwz je fibermodem (klein vierkant zwart of wit bakje), je b-box en je decoder. Je zet alle toestellen uit en start ze in de volgorde die ik hiervoor vernoemd heb terug op. Telkens wachten totdat alle lichtjes weer branden voordat je een volgend toestel herstart. 

Heb je nog steeds problemen met je mail ? Is dit via webmail of via een mailprogramma zoals Outlook,…?

probleem met mail opgelost. connectie met TV lukt niet meer sedert +/- 2 weken; Na meerdere contacten, aan en afleggen modem andere ETHERNET kabel, nog altijd geen respons.

graag dringend een oplossing aub. dan u Willy

Ik heb deze vraag al beantwoord in je andere post hierover. Gelieve problemen maar in 1 post te melden om het forum overzichtelijk te houden. 

wel nu probleem met connectie internet met Tv. Ben wel in Forum bezig met Martin.

maar alles wat tot nu toe is voorgesteld brengt geen oplossing heel vervellend.

etherneet kabel werkt,  meermaals opgestart.(dit gaat heel traag en is heel vervelend)

ik gebruik YOUTUBE op mijn TV om videos te tonen van ons reizen aan bezoekers(Familie).

kan dit nu niet meer doen. Waarom dit nu niet meer lukt is een radsel.

Reageer