Vraag

Mailprobleem opgelost??????? helemaal niet!!!!!!!!!

  • 26 January 2022
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Het  probleem is helemaal niet opgelost, is zelfs nog erger.

Outlook is zelfs afgesloten van internet en webmail geeft alleen oude mails.

Sorry voor het ongemak is alles wat Proximus kent, maar een tegemoetkoming voor de overlast kennen ze niet.

Morgen zien wat telenet te bieden heeft, dit geknoei ben ik meer dan beu.


6 reacties

Reputatie 1

Inderdaad, probleem is ver van opgelost, mails inbox verdwijnen spoorloos zowel op pc als in mijn smartphone zodra er nieuwe mail(s) binnenkomt.

ook hier al meer dan twee weken mail-problemen.

in outlook blijven al de mails in de inbox op ongelezen staan.

Mails komen met een vertraging van minimum twee dagen door op de webmail.

al meerdere keren met de hulplijn aan de telefoon gehangen, laatste boodschap was “externen zijn er mee bezig, ons verder contacteren heeft geen zin”. dat was vorige week maandag, 17 januari

Reputatie 4
Badge +2

De problemen zijn bij mij gedeeltelijk opgelost, mijn emailadres bestaat terug maar mails in “Sentmail” en “Trash” in Outlook blijven ongelezen.

Een nieuwe alias in Proximus mail aanmaken lukt niet.

Nu kan ik opnieuw inloggen daarstraks lukte het niet, duidelijk dat ze aan het sleutelen zijn…..

Bij mij zijn de problemen ook nog altijd niet opgelost.  Mailbox van mijn echtgenoot werkt perfect maar die van mij blijft problemen geven zowel op iPhone als iPad.   Om de zoveel tijd staan alle mails als zijnde ongelezen zelfs mails die ik al gewist heb! 

Ook hier sinds begin deze week niets anders dan problemen met emails. Via outlook, webmail, smartphone. Wanneer je belt is het standaard antwoord “We zijn ermee bezig, is een gekend probleem”. En als ik het forum bekijk is dit voor velen al een tijdje aan de gang.

Denk niet dat ze bij Proximus beseffen dat email nog steeds een belangrijk onderdeel is voor iedereen, zowel zakelijk als privé.  Enkele voorbeelden, facturen die niet op tijd betaald worden omdat de mail niet op tijd is doorgekomen (probeer maar eens een proximus factuur te laat te betalen), afspraken die niet gemaakt worden,  gebruik van belangrijke tools zijn onmogleijk omdat die af en toe een controle doen via mail om te bevestigen en die zijn maximaal enkele uren geldig.  … 

 

Reageer