Beantwoord

Mailbox overzetten naar ander abonnee

  • 30 January 2022
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

Goededag,

Sinds 2008 hebben we een pack bij skynet/proximus/belgacom.

Op dat abonneenummer heb ik een mail-account  aangemaakt.

De mail-boxen die mijn vrouw en ik hadden (ook skynet) staan blijkbaar nog bij onze respectievelijke ouders hun account. Hoe kunnen deze mail-accounts overgezet worden naar mijn eigen account.

 

Alvast bedankt,

 

Matthias

icon

Beste antwoord door HadewychT 31 January 2022, 11:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Mats1980 De mailbox van uw vrouw is ook overgezet. 

Reputatie 7
Badge +4

@Mats1980 Uw mailbox heb ik al overgezet naar uw eigen contract. Kan je in je profiel ook de gegevens van je vrouw haar mailbox laten weten, samen met de gegevens van haar ouders hun contract (klantennummer of lijnnummer, naam en adres). Dan kan ik die ook overzetten

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reageer