Vraag

Mailbox: mails zonder afzender, zonder inhoud, verdwijnende mails, mails die niet binnenkomen. Niet mogelijk deze mails te wissen. Ze blijven komen en andere mails komen niet door.

  • 26 January 2022
  • 13 reacties
  • 456 Bekeken

Sinds gisterenavond krijg ik mails zonder afzender, zonder onderwerp, zonder inhoud. Ze kunnen niet gewist worden. Mijn andere mails komen sinds deze middag ook niet meer door. Het is alleen bij mijn account, niet bij het account van mijn dochter en mijn echtgenote. Ik heb de hulplijn gebeld en men zegt mij dat ik moet afwachten en niets kan doen. Maar ik lees hier dat sommige al langer met dit probleem kampen. Kan dit opgelost worden? Het is wel vervelend want in de mails zitten ook links naar Teams-vergaderingen.


13 reacties

Ter info: Proximus is inderdaad al een tijd bezig om via zijn leverancier de problemen op te lossen 

Bij mij zijn die problemen al van begin vorige week opgedoken!! Dus al meer dan 1 week dat ik mijn mails niet op een degelijke manier binnen krijg of kan lezen. En daar zitten er enkele heel belangrijke tussen. Ik vind dat Proximus wel heel traag is geweest om het probleem bij de leverancier aan te kaarten. Ik lees in de andere berichten dat sommige klanten reeds einde vorig jaar met deze problemen te kampen hadden! Een gepaste compensatie zou hier toch wel meer dan gepast zijn… Ik hoop dat de proximus zo snel mogelijk het probleem zal oplossen!

Ter info: 

geval per geval kan men blijkbaar wel een oplossing bezorgen. 
Bericht van proximus forummedewerker vandaag:

GeertC schreef:

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in het ticket tekstvak van het → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak

Geert

lees ook deze laatste updateBelangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

                          WebFormulier die je kunt invullen

Reputatie 7
Badge +5

@Karel68 @AL1963 Kunnen jullie de bovenstaande link invullen?

Karel68: Via de chat heb ik mijn klacht over mijn niet meer functionerende mailaccount aan een medewerker kunnen doorgeven. Dat was gisteren 27-01-2022. De chat medewerker heeft een ticket aangemaakt voor de technici en vandaag werkt alles terug normaal. Dus ik raad iedereen met mailboxproblemen aan via de chat een ticket aan te laten maken. Ik had eerst ook telefonisch gemeld en daar zei men dat de onderaannemer van proximus er mee bezig was maar dat men niet wist wanneer het opgelost ging zijn. Heel jammer dat proximus hier zelf niet met zijn klanten over communiceert.

FYI: hier via het forum werden er ook tickets aangemaakt om zo geval per geval een oplossing ye kunnen bieden, echter tijdens het weekend komt hier niemand die van Proximus zelf is nog langs 

het webformulier kan je wel invullen om hulp te krijgen →  WebFormulier

Al een maand heb ik problemen met mijn mail account. Bellen met de “helpdesk” zet ook niet veel zoden aan de dijk, je krijgt iemand aan de lijn die het verschil niet kent tussen een computer en een braadpan.

Ze weten daar ook niet wat er aan de hand is, zeggen dat ze er ook niet kunnen aan doen, “we zullen zien of we U een fin. compensatie kunnen geven.”

 

Sorry, maar wat ben ik daarmee? Ik betaal voor een service en als ik die niet volledig krijg dan gaan jullie wat geld teruggeven. Wat moet ik daarmee, blij rondhuppelen in een bloemetjeswei?

 

Ik krijg mails van het bedrijf waarvoor ik werk, mails van de verschillende overheidsdiensten, mijn bank, famillie, vrienden…

 

Ik probeer een account aan te maken bij WaterLink, SDWorks… die sturen een mail met activatiecode. Die dan pas na een dag of 4 aankomt, als hij al aankomt, en dan natuurlijk al verlopen is.

 

Jongens toch, als jullie een echt privé bedrijf zouden zijn in plaats van een quasi overheids bedrijf waren jullie allang falliet aan schadevergoedingen.

 

Misschien toch maar overschakelen naar de concurentie (alhoewel die niet veel beter is)

 

Groetjes,

eSe

 

Reputatie 5
Badge +2

nu kan ik weer niet inloggen op mijn  mailbox

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@eSe @Valencia Binnen 24-48u nadat je het webformulier invult, zal je mailbox hersteld zijn. 

Meer info : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

Onze excuses voor de hinder.

Reputatie 5
Badge +2

deze morgen was het probleem met de mail opgelost, mails komen precies ook vlugger binnen.

gisteravond laat had ik plots ook geen tv en geen pickx ook, maar deze morgen ook weer ok , er is precies een update gebeurt op tv decoder,  maar vanmorgen alles daar ok

enkel heb ik nog steeds in outlook dat ik geen mails kan beantwoorden in skynet, moet nog steeds naar programma outlook of rechtstreeks naar proximus mail gaan,

ik weet niet of dit aan proximus ligt of enkel aan de app van outlook, want dus op beide websites kan ik beantwoorden, een nieuwe mail aanmaken lukt wel

Moet ik daarvoor ook het webformulier invullen?

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia Krijg je dan een bepaalde foutmelding ? Is dat op een app op je gsm dat het niet lukt ? Via welke outlook lukt het dan niet/wel ? 

Reputatie 5
Badge +2

dit is in de app op mijn computer van outlook, de geinstalleerde, het enige dat ik weervind is mail en agenda voor windows 10 versie 16005.14326.20544.0

daar komen de mails van outlook binnen en hoofdzakelijk die van skynet

nu moet ik steeds naar de rubriek van mijn mails van outlook gaan om te versturen daar kan ik kiezen welke afzender die ik gebruik, want als ik via verzenden skynet ga, blijft skynet grijs staan en komen die in uitgaande mail staan en worden niet verzonden niet nieuw of als antwoord

als het een nieuwe mail is is dit minder een probleem, maar antwoorden moet ik steeds via de website doen, anders lukt het niet of moet ik een nieuwe mail aanmaken, wat niet altijd handig is omdat ze dan de oorspronkelijk vraag van de mail niet direct zien.

als ik via de website naar outlook ga, geen probleem daar kan ik de mails van skynet zonder probleem beantwoorden en idem voor der website van proximus

 

Reputatie 5
Badge +2

nu stond er plots weer een mail van 7.37 van deze morgen bij de inkomende , die nu plots binnengekomen is

Reageer