Vraag

mailbox al maanden geblokkeerd

  • 2 November 2022
  • 0 reacties
  • 38 Bekeken

Sinds augustus heeft men bij Proximus mijn mailbox geblokkeerd. Ik bel naar de support op het 0800 nummer , en leg uit dat dit al meerdere malen is gebeurd de voorbije maanden. Ik heb ook al meerdere malen Malwarebytes mijn PC laten draaien, die uiteraard nooit iets hebben kunnen vinden, onder meer omdat ik een goede (en betalende) Norton Antivirus heb geinstalleerd
De service persoon bevestigt dat inderdaad mijn mailbox reeds 10x werd geblokkeerd over de laatste weken. Waarop ik aanhaal dat volgens mij een van mijn e-mail aliassen gehackt zou kunnen zijn, vermits ik regelmatig e-mails krijg, die bevestigen dat een bepaalde e-mail niet kon verzonden worden naar een bepaald e-mail adres dat mij volslagen onbekend is.
Na Pc is ondertussen nagekeken bij een Internet Security bedrijf. Ook daar is niet gevonden en pc is daar ook volledig geformateerd. Daar dus ook de bevestiging gekregen dat het probleem wel degelijk bij Proximus zelf ligt.
Na dit alles opnieuw verschillende malen contact gehad met de enige dienst die je kan bellen.

“Ik heb een ticket aangemaakt en de betreffende diensten bellen u binnen de 48u zeker op”
Hoopvol wachtte ik verschillende keren 48u zonder telefoontje of mailtje (uiteraard wegens geblokkeerd)
Elke week belde ik minstens 2x zonder resultaat
Op hun aanraden ook al meerdere malen de ‘proximus.com/abuse’ formulieren doorgegeven, zonder reactie of resultaat.
​​​​​​​
Toen ik na verschillende malen een verantwoordelijke of persoon van de desbetreffende dienst wou spreken veranderde de toon van de operators (zowel telefonisch als via de chat)
“Het probleem ligt niet bij ons meneer, wij kunnen voor u niets doen” en de chat of telefoonlijn werd verbroken. Dit gebeurde elke keer opnieuw, alsof ik ergens als ‘wanted’ gecatalogeerd sta.

Na een maand vruchteloos wachten en een week geleden dit probleem opnieuw heb opgenomen met de klantendienst krijg ik weeral hetzelfde antwoord. Nl “ik zal een ticket aanmaken en men belt je op binnen 48u”


M.a.w. er is niemand die mij gaat helpen vermits er helemaal niets terug te vinden is van eerdere keren dat ik dit probleem heb aangekaart.

Heb ondertussen via de website een klacht ingediend maar ook daar blijft het stil. De ironie wil dat de operator zelf heeft moeten uitzoeken hoe je een klacht moet indienen online want “telefonisch kan dit niet meneer”

Hopelijk kan iemand na meer dan 3 maanden eindelijk eens in actie schieten om mijn probleem op te lossen. 

Ik betaal ten slotte als klant toch voor een dienst, dan verwacht ik minstens dat de dienstverlener ook die dienst foutloos aanbied.



 


0 reacties

Geen reactie

Reageer