Skip to main content

Als ik via Myproximus naar producten en mail ga staat er een mail-adres ingevuld (een fout door een proximus medewerker)
Deze mailbox wil ik niet, maar kan deze ook niet verwijderen of een nieuwe aanmaken.
Ik wil gewoon een nieuwe mailbox (of meerdere) kunnen aanmaken met enkele aliassen.

Hoe los ik dit op?

 

welk abonnement heb je mss want hangt daar ook van af


Juist een uur en half mijn probleem via chat proberen uit te leggen.  Na 4 personen en alles herhalen, werd gewoon afgesloten.  Wat een kleutertuin is die helpdesk.

Een paar competente personen zou veel helpen...


Nog een half uurtje met de speeltuin gechat maar weer geen antwoord.  Is er ergens iemand die wel competent is om iemand te helpen?  Ik hoor het hier graag.

 


@Lunet Ik heb een extra mailbox onder je account gezet. Je zou deze nu moeten kunnen zien op myproximus.


@Michael V Eindelijk opgelost.  The right man on the right place.  Bedankt

 


@Lunet Is graag gedaan.


Reageer