Vraag

Mail inbox verspringt naar ongelezen

  • 11 December 2021
  • 83 reacties
  • 3713 Bekeken

Hallo sinds gisteren staan alle skynet-mails in mijn Mail for Mac inbox als “ongelezen”. Als ik ze in blok naar “gelezen” omzet, verspringen ze snel weer naar “ongelezen”. Mails die ik verplaats naar een map hebben het probleem niet meer. Mails die binnenkomen via andere service (bijv. google mail) hebben het probleem niet. Heb het probleem ook op Iphone. Apple en Proximus schuiven de schuld naar elkaar door. Wie kan me helpen?


83 reacties

Ik heb alvast in mijn privé ticket tekstveld een bericht nagelaten…. Hopelijk komt er snel een oplossing!

al mijn inkomende mails verdwijnen ??

ik zie ze binnen komen maar 2 seconden later zijn ze weg.

mijn mailbox is heel de tijd aan het synchroniseren en elke keer gaat heel mijn mailbox terug naar ongelezen.

@proximus kunnen jullie dit eindelijk eens gaan oplossen want dit probleem kost mij handenvol geld daar ik geen enkele offerte meer binnen krijg of kan beantwoorden.

jullie draaien altijd maar rond de pot maar komen niet met oplossingen.

dit is echt zo belachelijk voor zo een grote operator.

wat is de oplossing van dit probleem en wanneer is dit opgelost????

of moeten er eerst weer juridische stappen genomen worden voor jullie je klanten gaan helpen???

een heel misnoegde vaste klant 

Reputatie 7
Badge +3

@JoNa123 

Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak. 

Ik heb dit doorgestuurd naar IT dit wordt zo snel mogelijk in orde gebracht.

 

Geert

Hier juist hetzelfde probleem sinds vorige week. Mails blijven steeds staan als ongelezen, mails verdwijnen sporadisch en oude verwijderde mails komen terug in postvak in.

Ook al enkele weken problemen met onze digicorder, moet regelmatig herstart worden omdat deze soms vastloopt. Niet leuk als men juist een favoriet programma aan het bekijken is.

Hopelijk wordt dit allemaal spoedig opgelost anders overwegen we sterk om van provider te wisselen.

ik weet niet of je het webformulier al ingevuld hebt waarvan sprake is hier → over het e-mail probleem en de oplossing ervan

joepi, mijn e-mails komen terug normaal door, 

 

Probleem leek inderdaad opgelost te zijn (3-tal dagen geleden). Vandaag opnieuw inbox vol met ‘zogezegd’ ongelezen mails (m.a.w. oude mails worden opnieuw ongelezen)

er zijn gisteren terug problemen geweest zie de bijkomende uitleg UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

Het is vooral het synchronisatie probleem tussen mail clients en Prox mail servers die blijkbaar veel tijd vraagt om terug in orde te krijgen, en daarom hebben ze een webformulier ter beschikking gesteld om je probleem te melden Web formulier | Proximus (indien je dit nog niet ingevuld het, best doen)

Reageer