Vraag

link bij e-mail functioneert niet

  • 26 April 2024
  • 17 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 1

ik krijg mails van de Stad Hasselt met links om door te klikken zoals “bekijk hier de wijzigingen” of “doe mee” enz …. Ik stelde de vraag aan de Stad Hasselt hoe komt het dat ik niet kan doorklikken op hun links in de mail die ze sturen. Als antwoord kreeg ik “Dit kan liggen aan de instelling van je laptop, hier kunnen wij helaas niets aan doen”.

Ik heb dit enkel bij Stad Hasselt, niet bij andere emails van VRT enz …

Ik heb de instellingen nagekeken maar ik vind niet wat er aan kan schelen.

grtjs

Hugo


17 reacties

Alle links van de stad Hasselt? Hoe bekijk je die mail? (met welk programma?)
Kan je de link eens kopiëren en in de adresbalk plakken? Werkt die dan?

 

 

Reputatie 1

beste

ik bekijk de mails via Proximus mail. Ik heb ook eens een andere webbrowser geprobeerd, maar ook niets. Als ik op de oranje “bekijk hier de wijzigingen” klik links of met rechtse muis doet het niets. Er staat ook geen verwijzing als je met de muis over de oranje blok schuift.

 

Enkel deze mail of alle mails van de stad?
Het lijkt mij of er geen link achter de oranje blok zit, dus daarom deze vraag:
Hebben je buren, vrienden, familie, … ook dit probleem? En ook enkel bij deze mail of alle mails?

@hugguh

als met de rechter muis op “bekijk hier de wijzigingen” 
opent er dan een menu met o.a. de keuze “koppeling kopieren” of “koppelling opslaan”

Reputatie 1

geen idee, heb het nog niet gevraagd. Maar omdat ik de volgende reactie kreeg van Stad Hasselt dacht ik dat je kon doorklikken. Ik heb het bij alle mail van Stad Hasselt, maar niet bij b.v. HBVL,  e.a.

 

Reputatie 1

@Martin  : neen

in ieder geval als je de koppeling niet kunt kopieren of opslaan dan wil dit zeggen dat er gewoon geen link verbonden is aan de knop “bekijk hier de wijzigingen”

Ook mijn idee dus.

 

@hugguh 

Ik kan alle links van Hasselt openen. Idem voor mijn buren. Raar. houd je virusscanner die links niet dicht?

@oudje Ook die in die éne mail?
heb je die ontvangen?

 

@hugguh

Dat zal wel de link zijn die er normaal zou moeten aan “bekijk hier de wijzigingen” gekoppeld geweest zijn :

https://www.hasselt.be/nl/ophaling-van-papier-en-karton 

Als uw virusscanner dit zou tegen houden dan zou je die link ook niet kunnen openen.

@Mutlie 

Welke mail bedoel je?

@Mutlie

Welke mail bedoel je?

die zelfde mail als dat @hugguh  ontvangen heeft bedoelt Mutlie

@oudje Ook die in die éne mail?
heb je die ontvangen?

 

 

@hugguh 

Misschien het beste om “Hasselt heeft het” te verwijderen en opnieuw te installeren.

@Mutlie

Krijg alle mails van Hasselt. heb daar tot nu toe geen prob mee.

@oudje 

kan jij de juiste link dan eens posten hier die achter de knop “bekijk hier de wijzigingen” steekt zodat @hugguh er dan eens kan op klikken hier om te zien of het dan wel lukt bij hem.

Reputatie 1

OK iedereen bedankt voor de reacties.

Reageer