Ik heb mijn lijnnummer van mijn internetverbinding nodig maar kan deze niet terugvinden op mijn facturen, noch op myproximus. Ik heb geen vaste lijn dus dit is een fictief nummer.
De nummers op de factuur zijn
Documentnummer
Klantnummer
Easy Switch id
maar geen van deze werken, alvast bedankt voor enige hulp!
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Beste
kan je je gegevens invullen? dan kunnen we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Beste, dit is gebeurd!
waarvoor heb je die gegevens precies nodig? Dan weten we ook wat we moeten zoeken?
zie ook ticket in je profiel?
mvg,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.