Beantwoord

lijnnummer bij fiber

  • 5 January 2020
  • 7 reacties
  • 5384 Bekeken

Helaas wil de modem weer eens niet meewerken. Nu moet ik een lijnnummer ingeven maar heb dit niet. Staat niet op de factuur. Graag spoedig antwoord aangezien ik een huurder heb die nu geen TV kan zien!

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 6 January 2020, 10:39

Bekijk origineel

7 reacties

je zou best direct bellen naar 0800 22 800 want hier komt niemand van proximus zelf op het forum tijdens het weekend.

kun je ook het lijnnummer niet teugvinden via http://myproximus.be 

Reputatie 6
Badge +3

Normaal gezien zou het lijnnummer ook moeten vermeld zijn op de papier van de aansluiting, samen met de log-in gegevens voor de internetverbinding.

Hopelijk hebben ze op de helpdesk “anthonuenidonk” vlug kunnen helpen.

Reputatie 7
Badge +4

Goeiemorgen,

 

In je modem staat geen lijnnummer geregistreerd, wel in je decoder. Ik wou je fiber nummer via een privé bericht doorsturen, maar ik zie dat je beschikt over meerdere fiber lijnen. 
Kan je mij via een privé bericht even het adres geven waarop je deze wil plaatsen? Zo kan ik direct het correcte lijnnummer doorgeven. 

@Charlotte.D een fibernummer komt dan toch overeen met een lijnnummer/telefoonnummer bij koper dat je moet invoeren bij het aansluiten van een decoder; of redeneer ik verkeerd?

Reputatie 7
Badge +4

Martin, 

 

Hierin redeneer je verkeerd ;) Fiber klanten, die over alle producten beschikken hebben 3 nummers.

  1.  Het FCID nummer  (het langste nummer die start met een 1)
  2.  De TV SSID (die ook start met een 1 maar een stuk korter is)
  3.  Het telefoonnummer, zoals we deze nu kennen bij koper klanten

Charlotte, 

Ik had het al vermoed dat het zo simpel niet ging zijn :relaxed: .
Bedankt voor de info

Reageer