Ik ben opgebeld door iemand van proximus ivm fiber en of ik op de wachtlijst wil staan.
Omdat ik zelf al wat had opgezocht, wist ik dat fiber mij rond de 40 euro per maand ging kosten. Echter, de persoon aan de telefoon zei dat ik ook een fiber abonnement kan krijgen aan dezelfde voorwaarde als diegene die ik nu heb (internet start, 27,5). Echter, als ik wat zoekwerk verricht, kom ik op volgende website van proximus uit: https://www.proximus.be/dam/jcr:2cde007d-ed50-48e9-9ea2-36c99f12f1bc/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/contractfiche/contractfiche-nl/Internet/CS_Internet_Start_NL~2021-07-15-09-12-50~cache.pdf
Hier staat duidelijk dat internet start 27,5 is en fiber start 42,95. Moet ik hier nu uit concluderen dat de proximus tegen mij liegt en mij iets wil aansmeren dat dus een pak duurder is?
Of is dit niet iemand van proximus zelf en of andere onderaannemer ? De persoon heeft wel mijn gegevens etc dus de info van proximus is aanwezig bij deze persoon.
Rare zaken en ik heb het gevoel dat proximus dus liegt en bewust ook info verzwijgt over fiber (het is al heel moeilijk om de prijslijsten te vinden online).
De proximus persoon ging mij nog terugbellen, maar ik ben dus geneigd om al vrij bot te antwoorden…