Skip to main content

Klantenservice is heeeel ver te zoeken!  2 weken geleden kabelbreuk door werkzaamheden aan de weg, kan gebeuren,  zelfde dag weer gerepareerd.  Sindsdien valt het internet hier de hele dag uit.  Ik maak melding en ze zouden gisterenvoormiddag langskomen....15 u nog niemand gezien dus ik bel om info gezien ik verlof genomen heb en nog steeds zat te wachten.…

Ik heb meer dan 2 u aan de telefoon gehangen en 12 medewerkers gesproken,  de antwoorden gingen van" je hebt geen afspraak" tot " op mijn scherm staat dat je geduld moet hebben".  Medewerkers die nauwelijks Nederlands praten of gewoon inhaken.  Uiteindelijk werd mij verteld dat ze het dossier bij high care gingen onderbrengen die mij gisteren gingen bellen. Wel, ik zit nog steeds te wachten!!!!

Kan nu ajb eens iemand de moeite nemen om dit zsm op te lossen?  Het huisalarm stuurt 24 u aan een stuk berichten dat de internet verbinding steeds wegvalt, tv kijken lukt niet, enz.  En Proximus doet NIKS!

Geen reactie

Reageer