Klacht indienen

  • 29 September 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Beste,

 

Sinds weken wordt ik van HLN naar Proximus doorgestuurd en omgekeerd ivm mijn E press abonnement die plots niet meer gekoppeld is met mijn proximus pack.

 

Ik word hier al weken van het kastje naar de muur gezonden, wanneer gaat dit probleem eindelijk eens worden opgelost. Men schuift steeds het probleem door van de ene service naar de andere.

 

Volgens Proximus dient er een case te worden aangemaakt en verwerkt via de backoffice en volgens HLN beheert Proximus mijn abonnement die dienen zij het koppelen.

 

Graag duidelijkheid en op korte termijn een oplossing.

 

 

Alvast bedankt,


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Joeri17 

Kan je het klantnummer toevoegen op je profiel, dan kijk ik je account voor ePress eens na.

 

Geert

T.a.v. @Proximus forummoderatoren 

@Joeri17 had reeds 20 dagen geleden hiervoor een topic opgestart, namelijk → Problemen met e press | Proximus Forum

@Joeri17 Omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Edit: ik zie dat tegelijkertijd nog iemand van PX gereageerd heeft.

Reputatie 7
Badge +4

@Joeri17 Allereerst onze excuses dat je originele post niet eerder beantwoord werd. Ik heb het nagekeken en een mail gestuurd naar HLN voor verder nazicht. 

Reageer