Skip to main content

Sinds kort ben ik overgeschakeld naar een business account.  Sindsdien werkt mijn domeinnaam (baere.net) die ik heb via Proximus niet meer.  Als ik een mail stuur naar vb jan@baere.net krijg ik direct volgend antwoord: “Het bericht is niet afgeleverd. Het DNS (Domain Name System) heeft gemeld dat het domein van de geadresseerde niet bestaat.”.  Via de myproximus site kan ik mijn domeinnaam niet beheren.  Ik zie wel een knop met mijn domeinnaam erop maar als ik erop klik krijg ik “

Deze pagina werkt niet

www.proximus.be kan dit verzoek momenteel niet verwerken.

HTTP ERROR 502

Bellen, chatten naar Proximus levert frustratie en vooral veel valse beloftes op.  Als bedrijf heb ik al 14 dagen geen mail meer en het enige antwoord van de “exclusieve klantendienst” die ik krijg is “wachten, iemand zal u bellen”. 

Iemand soorgelijke problemen gehad en hoe is het opgelost?

FYI: Mailen naar dnsmaster@proximus.com


over een periode van een week 10+ verschillende mensen gesproken, verschillende tickets die zijn aangemaakt en nog veel meer beloftes is het opgelost geraakt.  Bloed, zweet en tranen.


Reageer