Vraag

Kabelbreuk

  • 3 June 2023
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Beste

Wij hebben al sinds dinsdag geen internet of TV meer. Eerst moeten wachten op een nieuwe modem omdat de onze “kapot” was (DSL verbinding). Uiteindelijk hebben we de nieuwe modem aangekregen en bleek het probleem niet verholpen. Uiteindelijk is er dan vandaag (zaterdag) een technieker langsgekomen en blijkt dat de Proximus kabel ergens geraakt is bij een nieuwbouwproject in een straat naast de onze. Nu kan hier pas op 14!! juni een lasser voor komen. Dus nu kunnen we hier nog 11 dagen langer zonder internet of tv blijven zitten. Dit is echt ONACCEPTABEL! Ons huis zit vol domotica waardoor wij zonder internet niet eens fatsoenlijk kunnen leven! 
 

Graag met spoed een oplossing hiervoor. 
 

Bij voorbaat dank


4 reacties

@Marc0059

Ter info: pas maandag komt hier iemand van PX zelf terug langs op het forum om na te trekken of er vroeger lassers kunnen gestuurd worden.

Als je een PX gsm abonnement moest hebben kunnen ze altijd gratis dat opladen zodat je dan via tethering (→ gsm als hotspot) wat verder kan.

Je zou al kunnen informeren vandaag of morgen of ze dit op de helpdesk (080022800) al kunnen doen voor u.

Zie ook → Flex Emergency Internet - Noodoplossing bij een internetstoring | Proximus op voorwaard: 

  • Je moet een gsm in een Flex pack hebben om Flex Emergency Internet te kunnen gebruiken;

 

@Martin 

Hallo Martin

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb vandaag al met 2 operatoren aan de lijn gehangen op het door jou genoemde nummer die mij blijkbaar op geen enkele manier verder kunnen helpen. 
We wachten dus wel gewoon op verdere info op maandag. 
 

Alvast bedankt!

@Marc0059 hen je ook gelezen over Flex emergeny internet wat ik nog in mijn vorige post toegevoegd heb.

@Martin 

ja dat heb ik. Zo goed als alles hier maakt echter gebruik van de Ethernet-verbinding… dus met een mobiele hotspot geraak ik helaas niet veel verder. 
 

 

Reageer