Skip to main content

Beste, 

Sinds vorige week hebben we fiber in huis en hierdoor hebben we een nieuwe internetbox gekregen. 

Echter op mijn Bbox3+ had ik  Parental Control, bv enkele website’s geblokkeerd, uren ingesteld voor de kids hun pc’s ( aangezien dit zware gamers zijn en niet slapen als internet openblijft staan) kwa toegang tot internet. Echter kan ik deze settings nergens terug vinden voor de nieuwe internet box. 

Kan het zijn dat ik ergens overkijk? 

Alvast bedankt voor de info

@kim_036

FYI: op de bbox4 (Internet box) heb je inderdaad deze mogelijkheid niet. 

Die functie die beschikbaar zal zijn (nog niet bekend wanneer het actief zal kunnen gebruikt worden) , geeft toegang tot het toestel in kwestie via een kleine schakelaar in Myproximus. U moet het gewenste apparaat in- of uitschakelen als u wilt dat het een internetverbinding heeft of niet. Normaal gezien zou die functie in Proximus+ al moeten te zien zijn, maar de kleine schakelaars zijn grijs = nog niet functioneel.

@kim_036

FYI: op de bbox4 (Internet box) heb je inderdaad deze mogelijkheid niet. 

Oei dat is niet goed voor hier in huis. 

Ik denk dat ik maar eens ga kijken om mijn DECO X60 te activeren dan als router om zo alles te controleren. Want dit is echt een optie die hier in huis nodig is

@kim_036  ik had in mijn vorig bericht nog iets toegevoegd, anders kun je eens gaan kijken in proximus+ (myproximus) of die schakelaars al kunnen aangezet worden, ik kan het niet checken heb geen bbox4 hier.

@kim_036  ik had in mijn vorig bericht nog iets toegevoegd, anders kun je eens gaan kijken in proximus+ (myproximus) of die schakelaars al kunnen aangezet worden, ik kan het niet checken heb geen bbox4 hier.

Zonet even gekeken maar de optie is inderdaad nog niet beschikbaar. Vanavond werkmaken van onze DECO in te schakelen als router. 

@kim_036 
OK en bedankt voor de feedback.

Reageer