Vraag

Internet weg door defecte externe kabel raakt niet opgelost

  • 12 December 2023
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Beste,

Sinds 13/10 hebben wij geen internet meer in ons huis en hierdoor dus ook geen werkende WIFi b box.

Oorzaak is een defecte/beschadigde ondergrondse kabel verderop in de straat. Geen oplossing tot op heden wegens te weinig lassers die de herstelling kunnen doen. Momenteel 4g router gekregen van proximus maar kan niet zien hoeveel ik nog over heb van de gekregen 1T data. Ik krijg van niemand een antwoord hoe lang het nog zal duren vooraleer ik terug internet krijg. Ondertussen kan ik mijn camera’s niet laten werken want deze werken op wifi, geen films downloaden, hebben we slechte wifi boven door bereik van de 4g router (want bridge werkt niet op een 4g router).

Wie kan mij aub helpen aan een oplossing en een datum van herstel. Daarna zal ik praten over de te kijgen compensatie.

Frederik Bossuyt


2 reacties

@Frederik Bossuyt :

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken naar de stand van zaken, als ze morgen de draad hier terug opnemen, en je meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@Frederik Bossuyt Van zodra je je klantengegevens hebt toegevoegd aan je forumprofiel kijken we het voor je na.

Reageer