Vraag

Internet valt steeds kort weg

  • 5 October 2021
  • 39 reacties
  • 7236 Bekeken

Reputatie 1

onze lijn valt constant kort weg. 

Een paar maanden gelende kregen we een nieuwe modem maar het probleem is niet verholpen.

Het begon met onze telefoons en tablet, vandaag gelooft de laptop er ook telkens aan. Heel vervelend tijdens het telewerken. Ik heb al meermaals naar de klantendienst gebeld maar ook dat levert niet echt iets op :(  Onze telefoons hebben het telkens ook lastig weer te verbinden, mijn vriend had vorige maand een hoge data rekening daardoor. 

De technieker die langskwam beweerde ook dat er helemaal geen probleem was op een niet zo vriendelijke manier, en het moet dan net lukken dat de verbinding eens een half uurtje stabiel blijft :-) 

 

Zucht… 

 

 


39 reacties

Wij hebben daar sinds een paar weken ook last. Dat is redelijk lastig. 

Dus het beste is om een technieker te laten langskomen?

Reputatie 7
Badge +3

@Steven_053 

Op welke dag kunnen we ‘t best ieamand naar je toesturen?

 

Geert

Elke voormiddag behalve op donderdag. 

@GeertC regel jij een afspraak? Of moeten wij nog ergens naar bellen?

onze lijn valt constant kort weg. 

Een paar maanden gelende kregen we een nieuwe modem maar het probleem is niet verholpen.

Het begon met onze telefoons en tablet, vandaag gelooft de laptop er ook telkens aan. Heel vervelend tijdens het telewerken. Ik heb al meermaals naar de klantendienst gebeld maar ook dat levert niet echt iets op :(  Onze telefoons hebben het telkens ook lastig weer te verbinden, mijn vriend had vorige maand een hoge data rekening daardoor. 

De technieker die langskwam beweerde ook dat er helemaal geen probleem was op een niet zo vriendelijke manier, en het moet dan net lukken dat de verbinding eens een half uurtje stabiel blijft :-) 

 

Zucht… 

 

 

Ik heb ook dit probleem al weken aan één stuk. Ik weet niet wat er daar allemaal gebeurd bij Proximus. Ze zijn dan ook zeer moeilijk te contacteren.

Bij wijze van een test, heb ik een volle dag geen gebruik gemaakt van mijn internet. Alle lampjes van mijn b box 3 bleven mooi branden. ‘s avonds ging ik op internet en na ongeveer 4 a 5 minuutjes viel mijn internet plots weg. Dat gebeurd telkens ik gebruik wil maken van het internet. Ik denk dat Proximus dit bewust doet om van hun klanten af te raken, of is dit een technische fout. Ik heb er het raden naar.

Reputatie 5
Badge +2

@Mustang Driver Zou je in je forumprofiel je klantennummer kunnen toevoegen zodat we je lijn kunnen nakijken.

Mijn klantnummer : 16365144

@Mustang Driver 

Tip: Best zo weinig mogelijk privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" .

NB: binnen het uur na het posten van je bericht kun je nog je bericht zelf editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel nog door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

.

Geraken deze problemen ooit opgelost want ook hier hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +3

@David73 

Ik heb je lijn uitgemeten, het signaal dat toekomt op je modem is goed. 

Heb je op al je apparaten een zwakke internet verbinding?

 

Geert

Hier ook de laatste weken een ramp met het internet.. alles valt steeds uit broadband lampje en phone lampje knipperen dan. Na een minuut of 3 is er dan terug internet. Al meerdere malen reset gedaan. Werkt dan een halve dag goed.. 

Reputatie 7
Badge +3

@Jonathanvao

Je mag je klantnummer toevoegen op je profiel dan meet ik je aansluiting eens uit.

 

Geert 

Deze problemen klinken hetzelfde als de onze:

Sleept dit echt al 2 jaar aan? Hier in dit ticket wordt dan weer een andere suggestie gegeven om een technieker langs te laten komen. Bestaat hier reeds een oplossing voor?

Reageer