Beantwoord

internet slechte connectie

  • 12 November 2023
  • 9 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1

hey hey , 

 

sinds gisteren avond begon mijn internet redelijk raar te doen , draadloos viel hij soms weg , waardoor dat ik meermaals mijn modem gereset heb. dit heeft heleaas niet gewerkt het internet viel constant weg waardoor ik zelf geen tv kon kijken of zelfs het internet gebruiken met kabel. alle settings in de modem zien er redelijk normaal uit. als ik kijk naar mijn speedtests draadloos haal ik max 120mbps met fiber…

contact opgenomen met proximus helpdesk daar bleek alles normaal te zijn op het eerste zicht en sturen dinsdag wel een technieker. mss dat jullie als iets weten wat ik zou kunnen doen.

 

mvg

Kristof

icon

Beste antwoord door kryptor 16 November 2023, 15:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

@kryptor 

Heb je buiten het resetten van de internet box (bbox4) de fibermodem zelf ook al eens gereset 20sec het resetknopje ingedrukt blijven houden.

Reputatie 1

@kryptor

Heb je buiten het resetten van de internet box (bbox4) de fibermodem zelf ook al eens gereset 20sec het resetknopje ingedrukt blijven houden.

hey martin, 

 

dat hebben zij gedaan vanop afstand

 

groetjes

@kryptor lichten de lampjes op je toestellen ook normaal op : 

→ Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus

Reputatie 1

hey martin ,

 

alle lichtjes branden normaal ,  maar zoals nu heb ik geen internet terwijl alle lichtjes normaal branden.

Met een laptop aangesloten rechtstreeks op de bbox4 heb je wel internet dan?

Via http://proximus.be/myinternet staat alles ook OK ivm met wifi?

PS: het zal waarschijnlijk niet lukken via http://proximus.be/myinternet  want nu zie ik het volgende staan:

 

Reputatie 1

Met een laptop aangesloten rechtstreeks op de bbox4 heb je wel internet dan?

Via http://proximus.be/myinternet staat alles ook OK ivm met wifi?

Nee gebruik nu mobiele data om op internet te gaan. Daar staat ook dat alles in orde is. Tv ging ook echt ook in schokken en echt blokjes.

Reputatie 7
Badge +3

@kryptor 

we kijken dit na, je mag je klantnummer nog toevoegen op je profiel a.u.b.

 

Geert

Reputatie 1

@Martin  @GeertC 

 

bedankt voor de responses na 4 dagen is alles uiteindelijk terug gaan werken hoe het zijn moet , de technieker van proximus is ook langs gekomen om bepaalde testen te gaan doen en dit was in orde. raar hoe toch alles plots terug gaan werken.

 

toch bedankt voor de tips en feedback !