Skip to main content

speedstest is ondermaats , niettegenstaande een booster, werkt nog steeds niet .graag een oplossing

@misty blue Ik laat onze klantendienst bekijken of er een mogelijkheid is om een extra toestel te plaatsen om een verbinding via 4G te maken (LTE-modem), als je 4G verbinding goed is in huis. Zij zullen dit hier verder oppikken op het forum. 


Wat geeft je speedtest = http://pxs.speedtestcustom.com/ als je deze uitvoert rechtstreeks met een pc/laptop verbonden aan je bbox via utp kabel.

wat meet je als internetsnelheid als je dan verbonden bent met de wifi-booster met je laptop via utp kabel ,als je wifi booster dicht bij je bbox (bvb zelfde lokaal staat als de bbox) 

En wat wordt er aangeduid als download en upload snelheid hier → https://www.proximus.be/myproximus/nl/ → mijn producten > Internet > Snelheid  download /up load 

inloggen als User en met User wachtwoord dat je vindt op een sticker van je bbox.

bijkomende info:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_speedtest/particulieren/r-orphans/test-en-optimaliseer-je-internetsnelheid.html

 


Kan je je klantennummer of je lijnnummer even toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik het graag even voor je na.


Beste,

Na telefonisch contact is er geen oplossing mogelijk blijkbaar , het zou aan de verouderde buitenlijn .liggen .En er zit maar 1 ding op blijkbaar , veranderen 


Ter aanvullende info om gevraagde privé gegevens in je forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) plaatsen,
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


Reageer