Internet Favorite nog steeds op oud profiel

  • 16 March 2012
  • 3 reacties
  • 511 Bekeken

Wij zitten hier thuis nog steeds op het oude 8D profiel van Belgacom waardoor we de aangegeven snelheid van 25 Mbps niet halen. en op 20 Mbps
blijven steken.
Nu volgens verschillende tools heb ik kunnen vinden dat we iets minder dan 400m van de ROP verwijdert zitten.

Dus vroeg ik mij af of bij ons de upgrade naar 17a profiel of 30Mbps profiel niet mogelijk is?

3 reacties

heb net hetzelfde voor en heb op een ander forum gelezen dat men na beetje aandringen indien technisch mogelijk toch op een hoger profiel kan gezet worden.

code:

**************************************
* VDSL2Tool 2.3 -

**************************************
download upload
Line: 20048 kbps 2040 kbps
Modem max: 46172 kbps n/a Estimated!
Calculated max: 37909 kbps 7942 kbps Estimated!
Profile: 8d
Line length: 449 m Estimated!
Training margin: 20.4 dB
Attenuation: 15.2 dB


Mijn gebruikersnaam is BK318935 ,mischien kan EVA eens kijken of het mogelijk is


Alvast Bedankt!

't is natuurlijk leuk als Eva van Belgacom iemand op hoger profiel kan forceren, maar eigenlijk zou de DARE beter haar werk moeten doen en zou automatisch het hoogst mogelijke profiel moeten worden toegewezen. of anders moeten de voorwaarden om op een bepaald profiel gezet te worden aangepast worden.

succes

mvg
ma man tog, waar ge u zorge overmaakt, kwil gerust ruilen met u 20mbs.. ik heb een 25mbs packet en ik haal ni eens 5mbs. kan ni eens tv en i-net tegelijk.. schandalig ist gwn, als dees ni opgelost raakt benk volgende week trg bij telenet. kben nog ma 1dag overgeschakeld en kheb al serieus veel spijt eig 😞 vriendelijk zijn ze wel mr ik betaal voor iets wa ik half kan gebruiken..

Reageer