Sinds ze vandaag onderhoudswerken gedaan hebben, valt m’n internet en tv om de 10 minuten weg.
enig idee welke onderhoudswerken er gedaan werden?
Tom
Sinds ze vandaag onderhoudswerken gedaan hebben, valt m’n internet en tv om de 10 minuten weg.
enig idee welke onderhoudswerken er gedaan werden?
Tom
Misschien handig om de gemeente te melden zodat andere lotgenoten kunnen melden of dit een gekend probleem is of niet,
heb hier ook trager internet dan normaal via fiber met mobile Vikings dat de Proximus fiber gebruikt, is in Gent
Sinds ze vandaag onderhoudswerken gedaan hebben, valt m’n internet en tv om de 10 minuten weg.
enig idee welke onderhoudswerken er gedaan werden?
Tom
Want hier komt vanavond niemand meer langs van PX op het forum.
Betreft gemeente Anzegem.
Betreft gemeente Anzegem.
30 km van mij, kan er misschien mee te maken hebben,
je kan eens informeren bij Proximus via telefoon.
ben benieuwd naar hun reactie.
Internet valt constant weg.
Probleem zou gespot zijn : buitenshuis.
Afspraak technieker werd daardoor gecancelled. ‘De hele buurt zal aangepakt wordten.’
Fijn, ook meteen gratis data voor hotspot ter beschikking.
Maar …. wanneer wordt dit opgelost? Dat kan niemand me vertellen.
We wachten geduldig af, maar willen graag w
Dat is ook inderdaad heel moeilijk te voorspellen, hangt van de moeilijkheidsgraad af van het probleem, maar in ieder geval kan er pas maandag iemand van PX hopelijk meer details geven als ze hier terug op het forum langskomen.
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling. Zodt de PX moderatoren je beter/vlugger kunnen verder helpen.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Helaas zal hier dit evenmin iemand kunnen toelichten, alleszins niet voor maandag.
Met de feestdag en het weekend zijn er geen Proximus medewerkers aanwezig op het forum.
In afwachting is het een goed idee om je forumprofiel aan te vullen.
Dit doe je zo: zoveel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel de Proximus medewerkers de info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden als je dat wil. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.