Skip to main content

Sinds een week hebben wij problemen. Internet en TV uit ons Tuttimus pack vallen geregeld uit. Eerst was het telkens in de voormiddag en ‘s avonds rond 22.50u maar nu is het verschillende keren per dag. Na een paar minuten werkt het vanzelf terug.  Ligt dit aan de lijn of aan iets anders en kunnen wij hier iets aan doen?

Je zou al eens kunnen proberen door alles te herstarten of dit iets zou verbeteren aan het probleem

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Als de PX moderatoren hier de draad opnemen kunnen ze ook je lijn eens bekijken of er problemen kunnen vastgesteld worden.


Heb ik ook veel voorkomend , technieker heeft alle mogelijke draad paren gebruikt maar kon het niet volledig weghalen internet, valt weg ( ik stream nu via vtm go) maar valt nog veel weg. De enigste oplossing heb ik ook tegen klantendienst gezegt een nieuwe kabel van bij mij thuis tot aan de aansluitingskas zo n 200 meter kabel en heb er niets meer van gehoord.


Reageer