Ik wil mijn internet abonnement aanpassen van maxi naar Internet Start. Hoe kan ik dit doen?
In MyProximus pagina vind ik niets terug om dit aan te passen.
Ik wil mijn internet abonnement aanpassen van maxi naar Internet Start. Hoe kan ik dit doen?
In MyProximus pagina vind ik niets terug om dit aan te passen.
Inderdaad, geen internetaanpassingen van Maxi naar Start of omgekeerd blijkbaar meer mogelijk in MyProximus
→ U zult moeten wachten op een aanpassing door een Proximus medewerker
Deze komen pas opnieuw langs vanaf maandag op dit publieke forum
vroeger kon je het nog via het online formulier opzeggen maar daar verwijzen ze ook naar MyProximus waar het niet mogelijk is!
het zal inderdaad voor maandag zijn dan zal wel iemand, die van Proximus zelf is, dit in orde brengen voor u.
En dan schrappen ze automatisch je oud abonnement
En registratiekosten voor een nieuw abonnement?
Is dit bij overstap naar een ander formule dan zo ?
Beste,
we gaan een dossier opmaken ivm je aanpassing internet :
je hebt een tussenkomst werkgever lopen voor een internet maxi: vandaar wellicht dat je via MyProximus niet kan aanpassen.
Tenzij het over een ander klantennummer gaat dat we hier niet hebben ?
Graag reactie via je profiel ? Opmerkingen ?
Groeten,
Tina
Ja het gaat over de abonnement waar ik een tussenkomst van werkgever heb. Ik wil het aanpassen naar internet Start.
ok, ik heb dossiernr vermeld in je profiel. De dossierbeheerder zal kijken of dit mogelijk is : want voor betalingen tussenkomst internet via werkgevers zijn er bep afspraken en voorwaarden.
Wordt vervolgd.
Groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.