Skip to main content

Installatie van fiber gebeurde op 17/6.

De oprit werd opgebroken voor leggen van de fiber. Er werd verzekerd dat binnen de 10 dagen een ander ploeg zou langs komen om de de klinkers van de oprit terug te leggen.

2 maanden later nog altijd niemand gezien.
 

Proberen klacht in te dien via klantendienst, maar contacteren is onmogelijk.
Via telefoon krijg je een voicebot, die na een maar minuten het gesprek onderbreekt.
Via email wordt een vast telefoon nummer gevraagd, maar er is geen vaste lijn, en dit nummer is nergens te vinden.

Dan toch een email formulier ingevuld maar totaal geen reactie gekregen.

Hopelijk werkt het via deze weg.

vgr

Het hangt er wel van af wie de werken uitgevoerd heeft 

  • Fiberklaar dienst werven:
    Voor vragen, klachten of meldingen van schade met betrekking tot de aanleg van de glasvezelinfrastructuur door Fiberklaar op openbaar of privéterrein:
    gelieve contact op te nemen met de partner via service@fiberklaar.be.

(Met dank aan Martin voor deze info)

Indien we het hebben over een Proximus werf, vul zeker je  → ForumProfiel in.
Vul zo veel mogelijk gegevens in. De met privé" aangeduide tekstvelden kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meld het hier wanneer je profiel aangevuld is . 


Dag @Dirk Depuydt dossier 55033834 is hiervoor in behandeling, Helpdesk Werven werd geïnformeerd en zal dit verder opnemen. Groetjes, Heidi


Reageer