Skip to main content

Ik zit nu al 3 dagen zonder internet en tv en met die Corona periode kan ik thuis niets doen. Echt teleurgesteld gesteld in Proximus want iedere keer ik bel hoor ik verschillende verhalen van de klantendienst, iedere keer dat ze zeggen dat opgelost is zit ik nog altijd met zelfde probleem. Is al de derde keer dat ik problemen heb met Proximus. Wat moet ik nu doen zonder tv en internet. Blijf maar duren.

reset modem (klik hier) reeds uitgevoerd ?

op je bbox licht het DSL controlelampje continu op ?

Iemand van proximus zelf komt hier niet langs in het weekend

je kunt wel de helpdesk in het weekend gratis bellen op 0800 22 800


Ik heb al alles gedaan wat ik moest doen alles gereset en dsl lampje werkt maar geen internet lampje.. wanneer ik naar Proximus bel hoor ik toch verschillende verhalen waarvan het toch nooit hersteld is.


@Jo09 licht je DSL controlelampje continu op als je kijkt op je bbox

indien niet dan zul je moeten wachten tot maandag om verder geholpen te worden door iemand van Prox

Indien wel zou je moeten kijken in de bbox interface of je loging gegevens voor de intenet verbinding ingevulde zijn dus daar moet bv iets zien staan in de aard van xxxxxx@PROXIMUS 


Het dsl lampje blijft branden maar die van internet niet. Hoe doe je dat dan?


inloggen op http://192.168.1.1  als User met Userwachtwoord dat je op een sticker van je bbox vindt.

Netwerk Connectivity

klik op pijltje  van Internet


Ik kan de pagina niet openen. Wat moet ik nu doen?


zet eens in je webrowser zijn adres baar

mymodem

heb je wel wifi verbinding met je bbox

anders je pc/laptop verbinden met een netwerkkabel aan je bbox 


Ja maar ik heb geen internet. Ik kan moeilijk op het internet als ik geen thuis heb. Ik moet dat allemaal doen via men 4g van men gsm


je moet geen internet hebben om op de interface van je bbox te kunnen inloggen dit kun je via een wifi verbinding met je bbox bv wifi-2.4-xxxx of door je te verbinden met een netwerkkabel aan de bbox met je pc of laptop bvb 

Anders moet je eens bellen naar 0800 22 800 en vragen of ze de pppoe Internet logins voor je willen pushen naar je bbox .

 


Ik heb het gevonden en men aangemeld en gedaan wat je zei en bij het internet sta er desconected ofzo iets en sta er usernaam en paswoord. Kan ik iets doen of me aanmelden voor dat terug werkt?


als je uw internet login kent dan kun je die daar invullen

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html

anders kun je op http://myproximus.be onder rubriek internet eens gaan kijken of je ze terug vindt

en anders door helpdesk 0800 22 800 laten puschen


Fyi

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_led/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/controlelampjes-op-uw-modem.html#/bbox3

Gedoofd internet lampje: er is geen internetverbinding. Koppel de voedingskabel los van de modem en sluit hem opnieuw aan. Wacht ongeveer 20 minuten.

Indien het probleem blijft, bel 080022800 voor een oplossing (voor maandag hebt u spijtig genoeggeen andere keuze)


dit gebeurt niet altijd vanzelf daar zit hem soms juist het probleem dat je die moet zelf invoeren.


Vergeet wel niet om op ok te drukken wanneer je uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw internet abonnement hebt ingevuld in de webinterface van de BBOX. Anders wordt dit niet doorgevoerd.


@Jo09  laat eens weten hoe ver het gelukt is of dat ze bij de helpdesk iets gedaan hebben?


Dag @Jo09 , goeiemorgen

Ik heb net even nagekeken en de vervollediging van je verhuis moet nog gebeuren. Ik zie dat hier een afspraak op staat voor Woensdag 1/04/2020 tussen 8-12u (nee, geen aprilgrap).

Technieker komt dit dan voor jullie inorde brengen.


Reageer