Skip to main content

Ik heb een wifi booster, maar die loste niet alle probemen op, dus heb ik hem vervangen door een andere oplossing.  Ik wil het abonnement stopzetten en het toestel terugbezorgen.

@martinedewaele 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze straks de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Heb ForumProfiel aangevuld

 


Dag @martinedewaele Ik zie dat het nodige vandaag werd gedaan, retourlabels zijn per mail verzonden! Groetjes, Heidi


Ik heb vorige week de booster ontvangen meer heb ontdekt dat via 192.168.1.1. Door van kanaal te veranderen mijn probleem opgelost was.

Hoe kan ik de booster opzeggen?

Mvg

VERA 


@Verie Door je forumprofiel aan te vullen (indien nog niet gebeurd) zoals aangegeven in → mijn vorig bericht, zodat de PX moderatoren dit morgen maandag kunnen in orde brengen voor u.


@Verie  Is opgezegd. Je ontvangt hier een mail van.


Ik wil graag mijn wifi booster terug sturen. Ik heb mijn gegevens in de forum profiel ingevuld. 

Alvast bedankt om te helpen!


FYI:  Hoogstwaarschijnlijk gaat er nu niemand meer reageren van de PX moderatoren en in dit geval zal er pas maandag iemand van hen ten vroegste reageren


@freeflow  Ik heb de opzeg gelanceerd in de systemen. Je ontvangt een mail en hierin zit ook het REMA label voor de terugsturing hiervan. Groetjes


Reageer