Ik heb een wifi booster, maar die loste niet alle probemen op, dus heb ik hem vervangen door een andere oplossing. Ik wil het abonnement stopzetten en het toestel terugbezorgen.
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze straks de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Heb ForumProfiel aangevuld
Dag
Ik heb vorige week de booster ontvangen meer heb ontdekt dat via 192.168.1.1. Door van kanaal te veranderen mijn probleem opgelost was.
Hoe kan ik de booster opzeggen?
Mvg
VERA
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.