Vraag

Ik heb sinds 12 januari geen skynet email meer. Men lijkt dit probleem niet te kunnen oplossen. Heeft iemand een workaround gevonden?

  • 14 February 2022
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

sinds 12 januari is er bij ons geen mail meer toegekomen.

verschillende keren gemaild en gechat, geklaagd en een klacht neergelegd. Het mag niet baten.

ooo werkt niet en ook omleggen werkt ook niet.

Weet iemand een manier om uit deze penibele situatie te geraken?

we verwachten namelijk belangrijke mails op dit adres


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@tpsp Heeft u dit probleem nog steeds ? Als je het webformulier ivm mailproblemen nog niet hebt ingevuld, mag je dat zeker doen via de rode banner bovenaan het forum. 

Indien je dit al gedaan hebt en je probleem is nog niet opgelost, mag je dat zeker hier laten weten. 

ik heb verschillende web formulieren ingevuld, ook die ivm met mailproblemen. ik heb verschillende keren gechat, ik heb gebeld, ik heb een klacht neergelegd… het mag niet baten, het werkt niet.

bij de klantendienst zegt men dat ik wat meer geduld moet oefenen … alsof een maand geduld niet genoeg is. Onderussen hebben we in alle nood een ander email adres opgezet en zijn al onze klanten en leveranciers aan het (proberen te) verwittigen…. huilen met de pet op!

 

Reageer