Hopeloze problemen

  • 31 May 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Al 2 maanden niks dan problemen, tv valt uit, zwart scherm al dan niet met foutmelding, 10tallen keren heropstart of reset, analyse zegt dat er geen problemen zijn, soms dat b-box mogelijk  probleem heeft. Enige malen telefonisch contact met technieker. Steeds opnieuw tijdelijk opgelost. Laatste maal stelde due voor upgraden van decoder te doen, grappig want is al de nieuwste. Contact in winkel zei ook dat alles in orde zou zijn. 2 sagen o.k., vanavond opnieuw zwart beeld en plots geen internet. Proximus bereiken via mail of chat is hopeloos. Stuur mail als interner niet werkt????? Wanneer eindelijk oplossing? Een medewerker suggereerde om naar Telenet over te stappen!!!! 


1 reactie

@patvyn 

Omdat de PX forummedewerkers direct verder zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer