Honderden klanten van Proximus hebben dezer dagen problemen met hun mailbox.

  • 2 February 2022
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ook naar de pers toe geen transparantie over het nu al meer dan 3 maanden durende probleem met de e-mails via Proximus mailservers . Hier spreken ze  van een panne vorige week. Terwijl het probleem reeds begon eind Oktober 2021.

Wat weet Proximus en willen ze ons niet zeggen / noch bevestigen???!!!

Hieronder het antwoord aan VRT Nieuws van Proximus

 

Proximus erkent het probleem en zegt dat ze vorige week een panne hadden in één van hun mailservers. "Dat probleem hebben we snel kunnen oplossen. Een tweede panne, die te wijten is aan een synchronisatieprobleem, vraagt meer tijd om opgelost te geraken", zegt Fabrice Gansbeke van Proximus. "We hebben sinds vrijdag een website gelanceerd waarop mensen hun probleem kunnen melden. Van zodra ze dat doen, kan ons technisch team daarmee aan de slag." 

Gansbeke schat dat honderden klanten dit probleem ondervinden. Hij verwacht dat het de komende dagen opgelost zal geraken.

 Lees het volledige artikel hier  : Mailbox Proximus hapert: "De mails komen niet tijdig binnen of ze verdwijnen" | VRT NWS: nieuws 


2 reacties

Reputatie 1

Enkele honderden klanten? Indien dat zo zou zijn was dat reeds lang opgelost, bij mij duurt dat "grapje " reeds een drietal weken, en ja ik heb het webformulier reeds meerdere keren ingevuld, om moedeloos van te worden!

Reputatie 7
Badge +3

Enkele honderden klanten? Indien dat zo zou zijn was dat reeds lang opgelost, bij mij duurt dat "grapje " reeds een drietal weken, en ja ik heb het webformulier reeds meerdere keren ingevuld, om moedeloos van te worden!@Andre_0157 

Het zijn zeker meer dan enkele honderden klanten die problemen hebben. En dat webformulier, je dient je gegevens in te vullen en het betrokken email adres te vermelden. Na het versturen krijg je bevestiging met de melding "Proximus zal je spoedig contacteren" . Hoe gaan ze dit doen? Want je kan geen mails op het betrokken email adres ontvangen! Het is de ene klucht na de andere bij Proximus tegenwoordig. 

Reageer