Vraag

hoelang op voorhand opzeggen

  • 26 June 2023
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik verhuis volgende maand. Voor zover ik van de eigenaar van de nieuwe woning begrepen heb ligt er geen proximus.

zal dus waarschijnlijk overstappen naar orange.

Als ik mijn internet en tv abonnement op 31/7 wil beëindigen hoelang op voorhand moet ik mijn abonnement opzeggen ?

en wat is de beste manier?

 

met vriendelijke groeten 


4 reacties

Eigenlijk moet je niet echt op voorhand opzeggen je kan het bv doen via myproximus daar op de link klikken om op te zeggen of via deze link hier →

Je abonnement opzeggen

Reputatie 7
Badge +3

@pdrke 

beste,

je kan inderdaad via MyProximus opzeggen

Goed opletten: wat ga je doen met de mobiles?

Als je ze mee opzegt, kan een andere operator ze niet overnemen

Je hebt een easy switch code? als je de gsm ook door orange wil laten overnemen, kan je best via hen eerst informeren.

Als de mobiles bij ons blijven, halen we ze best uit het pack en geven ze een ander abonnement.

groetjes

Tina

Reputatie 3
Badge +2

De mobiles zullen waarschijnlijk ook mee overgaan maar nog niet zeker. Die ga ik in elk geval niet opzeggen, daar was ik mij van bewust  

Bedankt voor de info !

met vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +4

Het gebruik van easyswitch:

heeft mijns inziens geen enkel nut bij de overgang telefoonkabel naar coaxkabel infrastructuur indien het enkel internet en/of TV betreft (wel indien vaste telefonie voorhanden is)

= contract aangaan bij een operator teledistributie vanaf dag X en contract bij operator telefoonkabel opzeggen vanaf dag Y

voor de (eventuele) overdracht van mobiele nummers is/kan de gewone/normale procedure van overdracht van mobiele nummers (zonder easyswitch) gevolgd worden (via de nieuwe mobiele operator die de oude operator hierover inlicht, normalerwijze uitgevoerd binnen 1 werkdag van maandag tot zaterdag en uw nummer blijft in dienst bij de oude operator tot de overdracht effectief uitgevoerd is)

 

 

Reageer