Skip to main content

Goeiedag

 

Het is zoals bij vele andere gebruikers van dit forum, al vier (!) keer gebeurd dat de afspraak met een technicus om fiber te installeren op het laatste moment niet doorgaat. Op het laatste moment wordt de afspraak verzet naar een nieuwe datum. Deze berichten zijn zuiver eenrichtingsverkeer. Ik krijg geen nummer om naar te bellen (bij de klantendienst krijg ik ook niemand aan de lijn) en in de Proximus shop kan men mij ook niet helpen - men regelt enkel een andere afspraak met een technicus die dan ook niet opdaagt.

Men zou zogenaamd op 12/09, 22/09, 03/10 en 30/10 langs komen. U zult zich kunnen indenken dat dit bijzonder frustrerend is.

 

Ik vroeg me af welke mogelijkheden ik heb om deze klacht te escaleren zodat ik eindelijk geholpen word. Daarnaast vroeg ik me af of een afspraak in de voormiddag meer kans heeft om door te gaan dan in de namiddag, of dat de regio uitmaakt… kortom welke factoren de kans om iemand te zien beïnvloeden.

- Orderreferentie nummer: SHE_R000000110000R8AAH-1
- Klantennummer: 62xxxxx32

 

Bedankt voor uw hulp.

Als ik op de volgende afgesproken datum geen technicus zie, zeg ik sowieso mijn abonnement op en maak ik antireclame voor Proximus waar ik maar kan.

@SGH Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Ik zou zelf waarschijnlijk ook zo reageren.De nieuwe afspraak is 08/11/23 tussen 8u en 12u30.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

 


Reageer