Vraag

Hln + artikels zijn niet meer te lezen

  • 20 May 2023
  • 7 reacties
  • 150 Bekeken

Reputatie 1

Ik zie dat er rond het probleem van het lezen van HLN + artikels reeds het een en ander geschreven is.

Er is echter nergens een vermelding van een oplossing die men zelf kan doen. Jullie moeten telkens ingrijpen. Ik heb ook het probleem met het lezen van HLN+ artikels. Mail gestuurd naar HLN → geen antwoord. Wat moet ik doen om het probleem opgelost te krijgen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@everslegers 

uit je vraag begrijp ik dat je altijd hebt kunnen lezen, maar nu plots niet meer… ?

Heb je dit gezien?

Als dit wél in orde is, laat het ons weten en we zoeken verder.

Gelieve wel in je forum profiel al je klantgegevens in te vullen, anders wordt het moeilijk…

Groeten,

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Reputatie 1

@tina.b 

Alles gecontroleerd.

Bij proximus staat bij My e-press dat HLN actief is.

Bij HLN krijg ik de melding “Je abonnement is succesvol gekoppeld aan je account.

En toch kan ik de plus artikels niet lezen. Krijg teklens de melding “Dit artikel is exclusief voor abonnees”

Mvg,

Eric

Reputatie 7
Badge +3

@everslegers 

dan moeten we verder zoeken wat er ad hand is.

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +4

@everslegers Ik heb HLN een mail gestuurd om alles aan hun kant na te kijken. 

Reputatie 1

@tina.b

Alles gecontroleerd.

Bij proximus staat bij My e-press dat HLN actief is.

Bij HLN krijg ik de melding “Je abonnement is succesvol gekoppeld aan je account.

En toch kan ik de plus artikels niet lezen. Krijg teklens de melding “Dit artikel is exclusief voor abonnees”

Mvg,

Eric

Ik heb identiek hetzelfde probleem.

 

Mijn profiel staat ingevuld en graag zag ik hoe dit op te lossen is.

Mvg

Kathleen 

Reputatie 1

De helpdesk van HLN heeft me gemailed dat het nu in orde zou moeten zijn en inderdaad het werkt weer. Ik weet niet of men HLN rechtstreeks kan contacteren met het probleem of altijd via proximus dient te gaan.

Mvg,

Eric

hangt ervan af waar het probleem zit.

Reageer