Sedert een aantal maanden kan ik de digitale krant niet meer lezen via de HLN-app.
Ik heb reeds een mail gestuurd naar HLN, maar krijg geen antwoord.
Graag terug activering hiervoor, aangezien dit in mijn pack zit.
Sedert een aantal maanden kan ik de digitale krant niet meer lezen via de HLN-app.
Ik heb reeds een mail gestuurd naar HLN, maar krijg geen antwoord.
Graag terug activering hiervoor, aangezien dit in mijn pack zit.
Zonet weer 130 euro van mijn rekening gegaan.
Los aub het probleem met HLN op!! Ik betaal genoeg.
Ik heb hetzelfde probleem. Toegang tot Hln lukt niet. Kunnen jullie dit ook voor mij in orde brengen aub?
Alvast bedankt
Bij HLN geraak ik niet binnen. Dus terug naar af.
En volgens dit forum ben ik niet de enige met dit probleem.
Man man man...
Wat betreft je E-press heb ik dit nog eens opnieuw geëscaleerd. Mijn excuses dat dit voor u zo lang aansleept.
Ondertussen weer 17 dagen verder. Komt er nog schot in deze zaak aub?
Daarenboven heb ik nu opgemerkt dat mijn TV replay ook niet meer werkt.
Kan dit ook nagekeken worden aub?
Alvast bedankt.
Ik kreeg opnieuw een mail van HL N met te volgen stappen, maar lukt nog steeds niet. Graag GID-code meedelen aub.
we wachten momenteel op feedback van dpg media.
Geert
Wanneer komt er eindelijk een oplossing?
Er is een onderzoek bezig bij ons en HLN naar de oorzaken en om zulke problemen te voorkomen.
Ik kreeg zojuist antwoord van HLN dat Proximus opdracht heeft gegeven om mijn digitaal abonnement stop te zetten.(??!!)
Maanden dus niet gekregen waar ik recht op had en voor betaal.
Proximus moet nu de rechthebbende status opnieuw vrijgeven.
Gelieve dit te doen en mij ook mijn GIDcode te geven.
Bedankt.
Tot op heden hebben we nog geen antwoord gekregen van dpg media.
Ik heb een herinnering gestuurd.
Geert
Oplossing aub.
Kan dit bekeken worden aub?
Heb vandaag naar Proximus gebeld, maar daar kunnen ze mij ook niet helpen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.