goede dag
Kan ik hier er iets aan veranderen, heb van alles geprobeerd.
netwerkkabel rechtreeks ingestoken enzo
ben er niet tevreden van.
gr
goede dag
Kan ik hier er iets aan veranderen, heb van alles geprobeerd.
netwerkkabel rechtreeks ingestoken enzo
ben er niet tevreden van.
gr
goede dag
Kan ik hier er iets aan veranderen, heb van alles geprobeerd.
netwerkkabel rechtreeks ingestoken enzo
ben er niet tevreden van.
gr
hi, de snelheid die je krijgt hangt af van een aantal factoren, de belangrijkste is de afstand van de centrale
als je afstand van de centrale heel ver is maakt het weinig uit of je nu een maxi abonnement hebt of niet aangezien de lijn de snelheid fysiek niet zal kunnen leveren
je kan op basis van volgende site wel nagana wat voor snelheid je zou moeten halen
Dat is altijd al het misverstand geweest je pack bepaalt niet welke snelheid je zal halen wel je lijn zelf waarop je aangesloten bent, naarmate die langer des te minder snelheid je zal halen en dat kun je wel terugvinden onder de voorwaarden op hun site.
zie ook → internetpolicy
thanks
als ik via de link voor de speedtest doe en de tel nr invoer krijg ik error
Misschien best ook eens op adres en als nieuwe klant proberen
Bijkomende info:
anders ook hier eens proberen → linetest
Als je een Bbox3 van het merk Sagemcom hebt, kunt u ook gebruik maken van het Sagemtool 0.13
om je lijnwaarden (snelheid) uit te lezen om de concrete situatie in te schatten
Sagemtool downloaden > klik hier
waar je dan inlogt als User en met User wachtwoord dat op een sticker van de bbox staat.
(speed=actuele/max snelheid, vectorised yes/no? DLM profile yes/no?, noise margin down/up > 10 dB,
repair y/n, ROP/modem compatible y/n…)
thanks
als ik via de link voor de speedtest doe en de tel nr invoer krijg ik error
En bij mij blijft die rondjes draaien en geeft dus geen resultaat.
Misschien best ook eens op adres en als nieuwe klant proberen
Dan gaat het inderdaad.
bij mij werken ze beide maar zoals je weet kun je daar allemaal geen staat op maken bij de één werkt beide bij de andere één van de twee en bij anderen dan weer geen één van de twee dus ….
Goede software dus,een beetje een loterij.
tja ik ga niet betalen voor 100 Mbit als ik maar de helft krijg, dus ga ik terug naar een ander abbo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.